Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo/studium postaci

Katarzyna Wołodkiewicz

Zajmuję się głównie malarstwem, ilustracją i grafiką. Jestem absolwentką wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych (Grafika Warsztatowa, 2002 r.), ukończyłam też Kurs Pedagogiczny na Wydziale Edukacji Artystycznej ASP w Poznaniu. W latach 2004-2006 pracowałam we wrocławskim Liceum Plastycznym (które sama kiedyś ukończyłam) jako nauczyciel projektowania, rzeźby, rysunku i malarstwa. Opracowałam własne metody pracy z uczniami, a w mojej głowie narodził się program nauczania, który chciałam rozwijać już na własną rękę. W roku 2006 otworzyłam Pracownię Artystyczną Fenomenarium.

Maluję dla siebie i na zlecenia, biorę udział w wystawach, ilustruję, współpracuję z wydawnictwami, agencjami reklamowymi, galeriami sztuki, międzynarodowym Studiem Ilustracji IllustrateYourLIFE (m.in. portrety dla tygodnika Przekrój).

Więcej moich prac w sieci:

www.wolodkiewicz.pl 

be.net/wolodkiewicz - portfolio na Behance.net

www.facebook.com/katarzynawolodkiewicz - fanpage na Facebooku

Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo/studium postaci

Kamil Przyborowski

Zajmuję się rzeźbą, rysunkiem i malarstwem, czasem też grafiką komputerową 2D i 3D oraz projektowaniem stron www. Ukończyłem Rzeźbę na Wydziale Malarstwa i Rzeźby wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych (dyplom mgr w pracowni prof. J. Kucharskiego), a wcześniej Informatykę na Wydziale Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.

Od dziecka fascynowały mnie rysunek, komiks i grafika komputerowa, dlatego po ukończeniu pierwszych studiów szukałem realizacji w tych dziedzinach. Uczyłem się rysunku architektonicznego u prof. Koziołka, a potem rysunku, malarstwa i rzeźby tu, w Fenomenarium. Pracowałem jako programista, potem jako grafik 3D w firmie tworzącej filmy animowane, a w 2009 r. zająłem się prowadzeniem Fenomenarium wspólnie z Kasią.

Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo

Marek Domaniecki

Rocznik 79’. Jestem absolwentem Kształtowania Terenów Zieleni na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu (2003), gdzie ukończyłem także Kurs Przygotowania Pedagogicznego. Interesuje mnie malarstwo realistyczne, a w szczególności portret. Fascynują mnie i silnie inspirują dzieła starych mistrzów i wirtuozeria ich rzemiosła malarskiego. Malować chciałem od zawsze, ale punktem zwrotnym był kurs w Fenomenarium, który pozwolił mi pomyśleć o sobie jako o malarzu.

www.instagram.com/jelenrogaczynski/

Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo

Damian Świrk

Ekonomista i artysta w jednym. Absolwent wrocławskiego Uniwerytetu Ekonomicznego. W twórczości przez pierwszych kilka lat samouk, przez kolejnych kilka uczeń pracowni Fenomenarium (rysunek, malarstwo, rzeźba, projektowanie), potem pobierał nauki u innych  wrocławskich i zagranicznych twórców. Fanatyk sztuki wszelakiej, wciąż odkrywający jej uroki. Zajmujący się malarstwem, rysunkiem, grafiką warsztatową, ale również rzeźbą, ceramiką, fotografią i historią sztuki. Praktykant i wyznawca sztuki interdyscyplinarnej, która ma korzenie w młodości twórcy.

W sztuce poszukuje tego wszystkiego, co ukryte i podświadome. Dzieło jako zwierciadło rzeczywistości, zapis historii, teraźniejszość, lecz także przepowiednia przyszłości. Prace mają za zadanie pokazać to, czego nie da się ubrać w słowach. Ukazać stany emocjonalne, które zostały przeżyte, tworząc swoistą autobiografię artysty.

Prowadzi: grupa 10-15 lat (zajęcia twórcze dla młodzieży i dzieci)

Karol Babicz

Ur. 6 grudnia 1985 r. w Skarżysku-Kamiennej. Studia na Wydziale Malarstwa i Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu w latach 2005-2011. Dyplom z zakresu malarstwa sztalugowego oraz projektowania malarstwa w architekturze oraz urbanistyce pod kierunkiem prof. Piotra Błażejewskiego i prof. Wojciecha Kaniowskiego w 2011r. Od 1 X 2013 r. asystent w Pracowni Technologii Malarstwa Sztalugowego, Organicznych Technik Malarskich i Mozaiki prof.zw. Pawła Lewandowskiego-Palle. Otwarcie przewodu doktorskiego w 2019 r. w dziedzinie sztuk plastycznych w dyscyplinie sztuk pięknych. Zajmuje się malarstwem oraz rekonstrukcją malarstwa w dziedzinie konserwacji.

W swoim malarstwie dąży do syntezy, starając się redukować środki wyrazu mając za narzędzie coraz częściej jedynie klasyczny warsztat malarski. Parafrazując jednego z największych żyjących malarzy naszych czasów, trudno jest mówić o malarstwie, o obrazach, być może jest to nawet bezcelowe. Słowa potrafią wyrazić tylko to, co język jest w stanie zakomunikować. Malarstwo nie ma z tym nic wspólnego, gdyż jest inną formą myślenia.

Prowadzi: grupa 10-15 lat (zajęcia twórcze dla młodzieży i dzieci)

Magdalena Burger

Absolwentka kierunku Sztuka i Wzornictwo Szkła na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. Członkini grup artystycznych „44 Cykle” i „Thinkpink Gang”. Jej ulubionymi dziedzinami są malarstwo, kolaż, instalacja, fotografia i szkło artystyczne. W jej twórczości wiodącą rolę odgrywają emocje, kobiecość, cielesność, cykliczność i związek człowieka z naturą. Czerpie z kiczu, popkultury, świata magii i własnych, życiowych doświadczeń.

Z pracownią zaprzyjaźniona od wielu lat - tu przygotowała się na studia, doskonaliła potem swój warsztat malarski oraz przez kilka lat prowadziła zajęcia z dziećmi i młodzieżą.

Paweł Witiak

Dolnobrzeski artysta odnajdujący się w wielu dziedzinach sztuki - malarstwie, rysunku, grafice, muzyce. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej.

Zainspirowany amerykańskim komiksem i bajkami Disney’a rysował odkąd pamięta. Obecnie wyraża się najczęściej za pomocą farb akrylowych i tuszu. Pozwala aby medium mówiło za siebie, nie maskując jego charakterystyki, wręcz starając się ją podkreślić. W swojej sztuce próbuje połączyć elementy realizmu, abstrakcji i geometrii. Jest poszukiwaczem nowych środków wyrazu. W sztuce fascynuje go plama i linia, ich faktura, tekstura i interakcja między nimi, pozwalająca opowiedzieć o formie, przestrzeni i tym, czego oko nie widzi. Intryguje go pokazanie sytuacji zwykłych w niezwykły sposób i utrwalenie w ten sposób historii głębszej niż sugeruje powierzchowność. Najbardziej fascynuje go proces dialogu z obrazem, który w trakcie procesu tworzenia mówi co i jak chce przedstawić - wystarczy słuchać, dostroić się do jego częstotliwości i pozwolić mu być.

https://www.instagram.com/pawelwitiak

https://www.behance.net/pawelwitiak

Patrycja Bartnik aka Pat Fix

Artystka koncepcyjna i ilustratorka powiązana ze światem filmów, cinematików i gier komputerowych. Obecnie pracuje jako Concept Artist w Techlandzie nad grą Dying Light 2. Wcześniej przez ponad 3 lata w Platige Image pracowała przy tworzeniu cinematików takich jak: Metro Exodus, The Division 2, For Honor, Skull and Bones, CrossFire, Vampire the Masquerade 2, Total War: three Kinghtoms, Wonder Woman, Legendy Allegro oraz produkcji dla Netflixa - Love death & robots czy The Witcher. Jej doświadczenie obejmuje pracę na stanowiskach Concept Artist, Asset Artist oraz Mattepainter, także przy teledyskach muzycznych i na planie filmowym. Ukończyła Akademie Sztuk Pięknych w Warszawie oraz studiowała na Univerisity of Ljubljana. Od ponad 5 lat należy do Polskiej Grafiki Cyfrowej.

www.artstation.com/patfix

 

Marcin Przybyś

Szef studia Division48, tam też zajmuje się rozwiązywaniem problemów oraz opowiadaniem historii. Tworząc animacje i ilustracje studio miało możliwość pracować miedzy innymi przy takich tytułach jak Wiedźmin 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might & Magic: Heroes VII, Torment: Tides of Numenera, Vampyr, Settlers czy Total War: Three Kingdoms.

Fascynują go różne aspekty kreatywności, począwszy od robienia modeli, rzemiosła, po animację i ilustrację, zawsze jednak ze skupieniem na opowiadaniu ciekawych historii, niezależnie od medium.

www.division48.com

www.artstation.com/division48

 

bystry 250

Artysta koncepcyjny w firmie Vile Monarch, odpowiedzialny za projektowanie środowiska. Zajmuje się grafiką do gier komputerowych od 2013 r, tworząc ilustracje, moody, projekty postaci i środowiska. W latach 2016-2018 uczestnik naszego Kursu Concept Artu (poz. zaawansowany) pod okiem Konrada Czernika. Zdobyte umiejętności pomogły mu nawiązać współpracę z Vile Monarch, gdzie pracuje obecnie razem z Konradem przy wspólnym projekcie. W Fenomenarium brał również udział w zajęciach z malarstwa, rysunku postaci z natury oraz plenerze malarskim, a teraz wraca w roli prowadzącego.

Oprócz umiejętności z zakresu tworzenia grafik 2D i projektowania, skutecznie porusza się w środowisku 3D, którego używa zarówno przy tworzeniu koncepcji, jak i późniejszych etapach produkcji. Ciągle rozszerza swoją wiedzę poprzez szkolenia, kursy i tworzenie własnych projektów.

www.artstation.com/piotrbystry

 

Piotr Leszczyński

Grafik 2D. Od 2016 roku w warszawskim hard rockowym studio Vile Monarch, gdzie zajmuje się głównie konceptami, projektowaniem interfejsów i ilustracją, a także animacją oraz projektowaniem graficznym. Pracował nad projektami takimi jak Weedcraft Inc, Oh..Sir! The Hollywood Roast i Growing Up. Prowadził wykłady na Digital Dragons Academy, Digital Dragons oraz GIC. Absolwent Grafiki Warsztatowej na UMK w Toruniu.

www.instagram.com/leszczik
www.artstation.com/leszczyk

 

Jakub Witowski

Pracuje w firmie Techland jako storyboardzista, a jako freelancer zajmuje się także concept artem i ilustracją. Ukończył Architekturę na Politechnice Wrocławskiej, pochodzi z Nowego Sącza. Rysunku uczył się na zeszytach z polskiego, kursie rysunku architektonicznego w Krakowie oraz na studiach.

Rysowanie i malowanie towarzyszyło mu zawsze i ostatecznie przerodziło się w ścieżkę zawodową. Głównym motorem jego twórczości jest chęć uczenia się i doskonalenia, stąd bierze się jego zamiłowanie do coraz bardziej wnikliwej obserwacji, pragnienie eksperymentowania, poszukiwań i upodobanie do ciężkiej pracy.

Od 2015 roku nieprzerwanie prowadzi w Fenomenarium Kursy Concept Artu i Ilustracji na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym.

www.artstation.com/artist/kuba

www.facebook.com/kuba.witowski

Konrad Czernik

Prowadzący nasz kurs Concept Artu i Ilustracji na poziomie zaawansowanym w latach 2016-2019. Wówczas Senior Concept Artist w firmie Techland z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, dzięki czemu kurs objęty był oficjalnym patronatem przez Techland. Pracował przy takich tytułach jak Dying Light 1 i 2, seria Dead Island, seria Call of Juarez, Hellraid i kilka projektów realizowanych w ShortBreak Studios. Kilka lat wspomagał aranżację środowiska gry, by płynnie przejść do specjalności projektowania postaci. Prelegent największych imprez branżowych (m.in. Digital Dragons, PGA, GIC), prowadzący szkolenia i wykłady na uczelniach wyższych (m.in. ASP we Wrocławiu, Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Śląski, AGH w Krakowie) oraz w wielu zewnętrznych firmach.  

www.artstation.com/konradu

Grzegorz Przybyś

Pierwszy prowadzący i współtwórca kursu, który nadał formę i wyznaczył kierunek tych warsztatów, poprowadził bloki #1 i #2 w pierwszym sezonie oraz bloki gościnne w kolejnych sezonach.

Rysownik koncepcyjny, ilustrator i współtwórca studia Division48. Zaczął swoją karierę w 2007 roku na stanowisku concept-artist we wrocławskim Techlandzie. Pracował nad takimi tytułami jak Call of Jaurez:Bound in Blood, Dead Island i Call of Juarez: The Cartel. W 2010 roku założył razem ze swoim bratem własne studio i zaczął pracować dla różnych klientów (m.in. UbisoftCD Project RED, Platige Image), tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne. Portfolio zawiera takie projekty jak Witcher 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might and Magic XHeroes VII.

Miłośnik zarówno nowoczesnych technik grafiki komputerowej jak i tradycyjnego medium. W chwilach wolnych od pracy zawodowej chętnie oddaje się tworzeniu prywatnych projektów.

www.artstation.com/artist/grzegorzprzybys

www.facebook.com/grzesiek.przybys

Bożena Chądzyńska

Artystka koncepcyjna i ilustratorka współtworząca gry komputerowe od 2012 r. Freelancerka, wcześniej w Moon StudiosArtifex Mundi i Donkey Crew. Pracowała nad takimi projektami jak Ori and the Will of the Wisps, Last OasisGrim Legends 2 i 3 czy Bladebound. Twórca amJam - game-developers game jam. Prowadziła wykłady na imprezach takich jak GIC i Digital Dragons Academy, uczelniach i spotkaniach gamedevowych. Absolwentka Architektury na Politechnice Wrocławskiej.

www.artstation.com/jelonek

Kasia 'Kafis' Zielińska

Artystka koncepcyjna i ilustratorka, zajmująca się grafiką do gier od 10 lat. Concept Artist w Techlandzie przy Dying Light 2 i ilustratorka współpracująca z Wizards of The Coast nad grą karcianą Magic: The Gathering. Wcześniej Concept Artist i Promo Artist w Artifex Mundi oraz freelancerka. Ukończyła Architekturę i Urbanistykę na Politechnice Śląskiej, studiowała też na VIA University College w Horsens w Danii. Prelegentka na GIC 2019 i IFCC 2020.

www.artstation.com/kafis

 

milena

Ilustratorka, storyboardzistka i artystka koncepcyjna z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży gier komputerowych i produkcji multimedialnych. Współpracowała m.in. z firmami GS Animation, Juice, Ten Square Games, Tequila Games oraz z największymi wydawnictwami książek fantasy w Polsce. Przez 2,5 roku pracowała nad grą Dying Light 2 w firmie Techland na stanowisku storyboard artist i concept artist. Obecnie Senior 2d Artist w firmie Klabater.  Absolwentka Architektury na Politechnice Wrocławskiej. Jurorka w konkursie Crystal Canvas Game Graphics International Digital Art Competition (2018,2019). Prelegentka na GIC 2019.

 

 

Kontakt

 

tel. 506 135 804

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polityka prywatności (PDF)

 

     

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Fenomenarium Katarzyna Wołodkiewicz z siedzibą pod adresem ul. Hubska 44B, 50-502 Wrocław.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    3. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    3. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    4. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  9. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Wykorzystano wzór polityki prywatności pobrany z http://wszystkoociasteczkach.pl, chroniony prawami autorskimi, które przysługują IAB Polska.

© 2016 Pracownia Artystyczna Fenomenarium. Wszelkie Prawa Zastrzeżone / All Rights Reserved